بیمار نارسایی کلیه با بسیاری از علائم می توانید آن را توسط دارو قابل کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه با بسیاری از علائم می توانید آن را توسط دارو قابل کنترل

کلیه بیمار شکست با بسیاری از علائم می توانید آن را توسط دارو قابل کنترل؟ به طور کلی، مبتلا به بیماری کلیوی توسعه یافته، بسیاری از نشانه ها و عوارض خواهد یک به یک به نظر می رسد. برای درمان آن علائم، پزشکان همیشه انواع بسیاری از دارو برای بیمار تجویز کند. پس از مصرف آن دارو آن علائم را می توان در حالی که رها اما می تواند این بیماری برای همیشه کنترل؟
چرا بیمار نارسایی کلیه خواهد بسیاری از علائم کردم؟
در واقع، تمام کسانی که از علائم شایع برای دیدن در میان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند، و در واقع این مشکلات عوارض نارسایی کلیه می باشد. اسیدوز متابولیک، هیپرفسفاتمی، هیپوکلسمی، کلیه استئودیستروفی، کمبود ویتامین D به دلیل کاهش عملکرد تنظیم کلیه هستند. کم خونی، فشار خون بالا به دلیل کاهش عملکرد کلیه ترشح می کنند. یبوست است زیرا نارسایی کلیه می شود دستگاه مشکل گوارشی. بنابراین، همه ریشه این مشکلات 'نارسایی کلیه او است.
می تواند به نارسایی کلیه است با داروهای کنترل؟
بنابراین از بالا ما می دانیم که همه از داروها می توانند علائم درمان، اما می تواند ریشه حل نمی کند، به این معنی است که آنها می توانند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده خود را ترمیم نیست و می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود نمی بخشد. این مشکل است.
آیا پیوند کلیه یک انتخاب بهتر؟
شاید پیوند کلیه یک انتخاب بهتر اما نه یک انتخاب عاقلانه است، نیز لازم نیست. است حتی اگر واقعا کمک کننده مناسب وجود دارد، وضعیت بدن در کل فعلی بیمار آنقدر فقیر، مناسب برای پیوند نمی باشد. به طور کلی، بیمار هنوز عملکرد کلیه سمت چپ، این امید زیادی برای صرفه جویی در کلیه او است. بنابراین نکته کلیدی برای بیمار در حال حاضر است برای پیدا کردن روش هایی را برای حفاظت از عملکرد کلیه خود و بهبود آن است.
اگر می خواهید بدانید که چگونه برای بهبود عملکرد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: